تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

ارتقای بخش کشاورزی و توسعه کشت گلخانه ای البرز در دستور کار قرار دارد
30 شهریور 1402 - 13:26
3
سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری البرزبا اشاره به ظرفیت‌های استان درحوزه کشاورزی اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری کشاورزی را ارتقا می‌دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی استانداری البرزبا اشاره به ظرفیت‌های استان درحوزه اظهار کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

عزیزاله افضلی در نشستی با مدیران حوزه جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: کشاورزی مزیت خوبی برای استان البرز است و توسعه کشت گلخانه ای در استان مورد تأکید استاندار محترم هم است.
وی افزود: باید با احصا موارد و اولویت‌ها در حوزه کشاورزی، از این فرصت استفاده لازم را ببریم و بتوانیم با برنامه ریزی بهتر و همراهی دستگاههای اجرایی مرتبط جهشی را در حوزه کشاورزی استان ایجاد کنیم.
دکتر افضلی یادآور شد: توجه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین نیروهای خلاق و توانمند می‌تواند زمینه بهره‌وری حداکثری در استان را میسر سازد.
سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع عمومی، دولتی و بودجه‌ای باید با همراهی بخش خصوصی و تعاونی زمینه جهش تولید و جهش اقتصادی استان را فراهم آوریم.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی توسعه دهیم تا جذابیت‌های لازم برای بخش خصوصی جهت فعالیت وجود داشته باشد.
در این نشست مدیران حوزه جهاد کشاورزی اعم از حوزه های مختلف به بیان گزارشی از حوزه فعالیت خود پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.