تصویر
ارتقای کمی و کیفی  دانشگاه فرهنگیان  هرچه سریعتر در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد
14 آبان 1402 - 17:39
شناسه : 691078
3
حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج با حضور در دانشگاه فرهنگیان استان البرز، در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز شرکت نمود.

حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه با حضور در دانشگاه ان استان البرز، در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز شرکت نمود.

حضرت آیت الله حسینی همدانی در این نشست ضمن حمایت از تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان گفت: ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه می‌بایست هرچه سریعتر در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد؛ چرا که دانشگاه فرهنگیان می‌تواند منشا تحول و توسعه در انقلاب اسلامی باشد.
در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تشکر از نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در استان البرز به دانشگاه فرهنگیان، اعلام کرد: تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان برای حمایت و ارتقای دانشگاه فرهنگیان آماده است و نقش دانشگاه فرهنگیان در آموزش نیروی متخصص و متعهد در حوزه تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت است.
گفتنی است بررسی آخرین وضعیت دانشگاه فرهنگیان، بررسی وضعیت علمی،آموزشی و فرهنگی دانشجو معلمان و بازدید از محوطه دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی، از دیگر مسائل مطروحه در این نشست.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.