تصویر
ارتقای کمی و کیفی و تسریع در ارایه خدمات از مزیت های میز خدمت است
16 بهمن 1400 - 8:55
3
شهردار چهارباغ گفت: ارتقای کمی و کیفی و تسریع در ارایه خدمات به مردم از مهم ترین مزیت‌های میز خدمت است.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار گفت: ارتقای کمی و کیفی و تسریع در ارایه خدمات به مردم از مهم ترین مزیت‌های میز خدمت است.

مهندس قربانی در حاشیه برگزاری میز خدمت که با حضور امام جمعه، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، بخشداران و مسوولین ادارات در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد،افزود: هدف از تشکیل میز خدمت ،کاهش مراجعات حضوری،سهولت در پاسخگویی، کاهش بروکراسی اداری و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع است.
وی تصریح کرد: فلسفه وجودی نظام اداری، خدمتگزاری به مردم است و همه کارکنان دولت خادمان مردم هستند.
وی یادآور شد:ارائه خدمات مطلوب به بهترین و راحت‌ترین شیوه ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اهداف تشکیل میز خدمت است که مدیریت شهری با هم افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری می کوشد در کنار سایر مسوولین شهرستان،پاسخگوی صدیق مطالبات شهروندان باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.