تصویر
ارجاع پرونده ۱۰ واحد ماشین شویی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز
23 خرداد 1402 - 12:19
2
معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر فعالیت واحدهای ماشین شویی(کارواش) این استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری پرونده ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر فعالیت واحدهای ماشین شویی(کارواش) این استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری پرونده ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

"مهدی سیاهوشی ا اظهار کرد: با توجه به شکایات متعدد مردمی در خصوص فعالیت ماشین شویی، طرح ویژه ای با مشارکت اتحادیه مربوطه، بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی انجام شد.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح از ۶۵ واحد صنفی کارواش بازدید شده و تعدادی واحدهای صنفی بدون مجوز شناسایی و مهلت کوتاه برای دریافت مجوز به آنها داده شد.
سیاهوشی افزود: بیشترین تخلفات شامل نداشتن پروانه فعالیت، بکارگیری نیروی غیرمجاز، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.
وی گفت: واحدهای صنفی خدمات ماشین شویی به هیج وجه اجازه بکارگیری اتباع غیر مجاز را ندارند و در صورت مشاهده بازرسان برخورد خواهد شد.
وی از مردم خواست در صورت هرگونه شکایت از فعالیت کارواش‌های این استان مراتب را به اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۱۱۷ اطلاع رسانی کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر فعالیت واحدهای ماشین شویی(کارواش) این استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری پرونده ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز از اجرای

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.