تصویر
اردوهای راهیان پیشرفت نورانی رویکرد تربیتی و خود باوری دارد
13 اسفند 1401 - 16:18
2
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نورانی که ویژه مدارس سمپاد برگزار می شود، برای دانش آموزان رویکرد تربیتی و خود باوری دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز گفت: اردوهای راهیان پیشرفت نورانی که ویژه مدارس سمپاد برگزار می شود، برای دانش آموزان رویکرد تربیتی و خود باوری دارد.

رضا شکیبا " در این گفت و گو با اشاره به اینکه ۹۰ نفر از دانش آموزاندختر و پسر دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان استان البرز در اردوی راهیان پیشرفت نورانی شرکت کردند.

وی بیان کرد: این اردوی مهم با هدف آشنایی با دستاوردهای علمی ، صنعتی و دفاعی کشور در راستای جهاد تبیین و هم چنین با هدف آشنایی با نخبگان واقعی دوران دفاع مقدس، ترویج روحیه ایثار و بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان و تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس، این اردو، تدارک دیده شد.
وی اردوهای راهیان پیشرفت نورانی را فعالیت ویژه ای برای بیان دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی به دانش آموزان دانست و یادآورشد: با اجرای برنامه‌های متنوع ، تربیتی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در استان خوزستان برگزار شد.
شکیبا تصریح کرد: اهداف تربیتی بزرگی در این برنامه وجود دارد تا دانش آموزان مدارس سمپاد ، با مفهوم حقیقی بسیجی بودن و خودباوری آشنا شوند و همچنین چگونگی اثرگذاری برای رفع نیازهای کشور در حیطه های مختلف را فرا بگیرند.
وی ادامه داد: دانش آموزان در این اردواز نمایشگاه هوا و فضا، پرواز با هواپیمای نظامی، بازدید از سد کرخه اندیمشک به عنوان بزرگ‌ترین سد خاکی کشور و یادمان های شهید حسن باقری و شهید آوینی ،دستاوردهای نیروی دریایی و گشت با قایق های تندرو در بندر ماه‌شهر ، روایت‌گری در کنار نهر خین ، کوچک ترین فاصله مرزی دو کشور ایران و عراق و حضور در یادمان شلمچه و فکه از جمله برنامه های پیش‌بینی شده این رویداد مهم فرهنگی را تشکیل داد.
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز: برنامه ریزی برای رشد ساحت های تربیتی شش‌گانه مورد انتظار سند تحول بنیادین به طور جدی در مدارس استعدادهای درخشان استان البرزدنبال می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.