تصویر
اردوهای مهارت محور در طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش استان البرز اجرا خواهد شد
17 خرداد 1402 - 16:01
1
علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست کمیسیون فعالیت های تابستانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی در تابستان امسال، برگزاری اردوهای تربیتی و مهارت محور است.
ارسال توسط :
پ
پ


علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست کمیسیون فعالیت های تابستانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی در تابستان امسال، برگزاری اردوهای تربیتی و مهارت محور است.

وی گفت : تابستان امسال تابستان ویژه ای است و در بحث غنی سازی اوقات فراغت ،شرایطی فراهم شده که تمام امکانات و فضا ها در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
حجرگشت افزود: تمامی سالن ها و فضاهای و نیز اردوگاه های سطح استان و کانون های و تربیتی میزبان دانش آموزان و فرهنگیان در طرح اوقات فراغت خواهند بود.
وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های برون سازی به ویژه دستگاه های مختلف فرهنگی در سطح استان در دستور کار قرار دارد و سعی شده است با توجه به علایق دانش آموزان برنامه های متعددی تدوین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نگاه ویژه به دستاوردها و توفیقات کشور را ضروری دانست و گفت:برگزاری اردوهای دانش آموزی به ویژه اردو های راهیان پیشرفت می تواند عاملی موثر در ایجاد امید آفرینی و شورآفرینی و نیز هویت بخشی نسل نوجوان و جوان باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.