تصویر
اردوی دانش آموزی البرز از موزه عبرت به اجرا درآمد
18 اسفند 1401 - 13:12
1
مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: اردوی دانش آموزان این استان از موزه عبرت تهران با هدف آشنایی آنان با تاریخ انقلاب اسلامی به اجرا درآمد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: اردوی دانش آموزان این استان از موزه عبرت تهران با هدف آشنایی آنان با تاریخ انقلاب اسلامی به اجرا درآمد.

" علی حجرگشت " در این گفت و گو با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به صورت گسترده از این موزه بازدید می کنند، افزود: این اردوی – تربیتی با درک این واقعیت که دانش آموزان باید با تاریخ انقلاب خود انس بگیرند و همچنین عبرت های آن را مورد تأمل و بررسی قرار دهند در حال اجراست.
وی انتقال حقایق و وضعیت کشور پیش و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیان رفتار و منش رژیم پهلوی و دستگاههای امنیتی بویژه ساواک در برخورد با انقلابیون و مخالفان حکومت که در راستای تامین منافع کشورهای استکباری انجام می شد را از دیگر اهداف برگزاری این اردوی دانش آموزی برشمرد.
وی بیان کرد: آینده سازان ایران اسلامی باید بدانند که این انقلاب حاصل تحمل شکنجه‌ها و زجرهایی است که مردانِ مردی از نسل عاشورا با جان و دل خریدن تا امروز ایران مقتدر در جهان یکه‌تاز اسلام ناب محمدی باشد.
حجرگشت یادآورشد: دراین اردوی یکروزه دانش‌آموزان با عملکرد رژیم گذشته در حوزه شکنجه نیروهای مؤمن و انقلابی و نمایاندن چهره واقعی ایادی آمریکا در منطقه آشنا می شوند.
وی تصریح کرد: بازدید دانش آموزان از موزه عبرت می تواند درخلق جریان های و ایجاد بستر مناسب برای برنامه های انقلابی و حماسی در ۲ کانون مهم مدرسه و خانواده داشته باشد.
وی ادامه داد: باتوجه به تلاش دشمنان انقلاب برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام اسلامی ایران، تطهیر حکومت پهلوی و پوشاندن جنایت های رژیم ستم شاهی با بهره گیری از ابزار های رسانه ای، برگزاری چنین نمایشگاهی نقش مهمی در بستر سازی درک واقعیت ها به خصوص برای نسل جوان دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه نمایشگاه موزه عبرت ایران به صورت واقعی در محل قبلی کمیته مشترک ضد خرابکاری در تهران همواره و به صورت مستمر برپاست،عنوان کرد: با فاصله گرفتن از سال ها و روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان درصدد این هستند که فکر پلید خود را عملیاتی کنند تا رژیم پهلوی تطهیر شود و از آنها بعنوان خادمان به کشور یاد شود.
حجرگشت با اشاره به اینکه ۴ هزار دانش آموز البرزی از موزه عبرت بازدید می کنند، اظهار کرد: تا کنون ۴۵۰ دانش آموز دختراز مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان از این موزه در قالب اردوبازدید کرده اند.
وی تاکید کرد: درحالی که هنوز بسیاری از آثار جنایت های رژیم منحوس پهلوی روی بدن بسیاری از زندانیان و انقلابیون دوران ستم شاهی باقی مانده است دشمنان بدنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند در حالی که بسیاری از اسناد مکتوب و شفاهی بازمانده از روی پرونده های ساواک خلاف ادعای دشمنان در عملکرد مطلوب رژیم پهلوی را به اثبات می رساند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.