تصویر
ارزش‌های انسانی، خون شهدا و آرمان‌های نظام از هر جایگاهی مهمتر است
15 آذر 1400 - 10:43
4
شهردار کرج گفت: در مسیر خدمت رسانی به مردم افراد مهم نیستند و انقلاب، شهدا، ولایت، تقوا و اخلاق از همه چیز مهمتر است.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار گفت: در مسیر خدمت رسانی به مردم افراد مهم نیستند و انقلاب، شهدا، ولایت، تقوا و اخلاق از همه چیز مهمتر است.

در بیست و هشتمین جلسه علنی با اشاره به اینکه پاسخگویی به تذکرات و سوالات اعضای شورای شهر از اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: شهرداری خود را ملزم به پاسخگویی به کسانی می‌داند که با رای و انتخاب مردم وارد پارلمان شهری شده‌اند.
وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد بدخواهان و معاندین نظام از شرایط موجود سوء استفاده کنند، توضیح داد: به عنوان فرزند انقلاب بیانات نماینده ولی فقیه در شهرستان کرج نصب العین قرار داده و با تلاش مضاعف در کنار سایر همکارانم، در مسیر رفع مشکلات موجود گام برمی‌دارم.
وی با تاکید بر اینکه طی چهار ماه اخیر حواشی زیادی را پشت سر گذاشته، اضافه کرد: بدون شک با تعامل و همدلی شهرداری و شورا اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان فهیم کرجی رقم خواهد خورد.
ادامه داد: بدون شک تذکراتی که اعضای شورای شهر با ۱۲ امضاء به شهرداری داده‌اند در فرصت مناسب و مقتضی پاسخ داده می‌شود.
شهردار کرج با بیان اینکه در مسیر خدمت رسانی به مردم افراد مهم نیستند و انقلاب، شهدا، ولایت، تقوا و اخلاق از همه چیز مهمتر است، افزود: طی چهار ماه گذشته سعی کرده‌ام به این شعارها پایبند باشم و بر همین مبنا به خدمت ادامه خواهم داد.
وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی رمز توفیق مدیریت شهری کرج است، گفت: نباید اجازه دهیم مخالفین نظام از اختلاف نظرهای شهرداری با شورا سوء استفاده کنند.
سیرائی تاکید کرد: برای من ارزش‌های انسانی، خون شهدا و آرمان‌های نظام از هر جایگاهی مهمتر است و امیدوارم به برکت خون شهدا بتوانم در ادامه راه برای شهر و شهروندان مفید باشم و به اعتماد اعضای شورای شهر به درستی پاسخ بدهم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.