تصویر
از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۱۱۲ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد
28 مرداد 1402 - 9:50
3
نشست خبری رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی (ع) این اداره کل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست خبری رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اصحاب رسانه در مجتمع تربیتی امام علی (ع) این اداره کل برگزار شد.

، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در این نهاد تلاش شده با کمک خیرین و اعتبارات دولتی ، حداکثر امدادرسانی به نیازمندان صورت بگیرد گفت :حدود ۲۸ هزار و ۱۲۵ خانوار از نیازمندان البرزی به صورت دائم از خدمات مختلف حمایتی و معیشتی این نهاد در حوزه کمک معیشت ، اشتغال، مسکن، درمان، تسهیلات بانکی ، امور فرهنگی ، حقوقی و .
.
.
بهره مند می شوند .
البرزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۱۱۲ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال و راهبر شغلی برای مددجویان ایجاد شد.
افزود: در این مدت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان و نیازمندان استان قرار گرفته است البرزی ضمن تاکید بر لزوم انجام فعالیتهای فرهنگی در نهاد انقلابی کمیته امداد افزود : بیش از ۸ هزار دانش آموز و دانشجوی البرزی درزمینهٔ تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۷۴ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان واریز شده است گفت : طی این مدت بیش از ۹۷ میلیارد تومان خدمت شامل ( کمک معیشت ، درمانی ، لوازم ضروری ، جهیزیه ، ودیعه و اجاره مسکن ، تسهیلات کارگشایی و انشعابات آب و برق و گاز و .
.
.
)به مددجویان مورد حمایت کمیته امداد البرز ارائه شده است.
مدیر کل کمیته امداد افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۶ هزار حامی مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌حساب ۱۶۱۷ یتیم و ۵۴۵۶ فرزند محسنین واریز کردند که با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۷۳۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود البرزی با بیان اینکه با مشارکت خیرین و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان ، در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری شد خاطر نشان کرد : از ابتدای سال تا کنون رقمی معادل ۲۹ میلیارد و ۷۴ میلیون تومان تسهیلات به ۱۵۲۵مددجوی کمیته امداد و نیازمندان البرز از محل صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.