تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

از اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج تا تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها
09 مرداد 1402 - 15:37
1
حدادی، نماینده مردم در مجلس گفت: در امسال در ماه محرم، علیرغم همه تبلیغات و توطئه‌های دشمنان نسبت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان (ع) و تلاش برای کمرنگ کردن مجالس و محافل محرم به بهانه‌های مختلف، اما شاهد حضور چشمگیر و پرشور مردم عزیز بودیم.
ارسال توسط :
پ
پ

حدادی، نماینده مردم در مجلس گفت: در امسال در ماه محرم، علیرغم همه تبلیغات و توطئه‌های دشمنان نسبت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان (ع) و تلاش برای کمرنگ کردن مجالس و محافل محرم به بهانه‌های مختلف، اما شاهد حضور چشمگیر و پرشور مردم عزیز بودیم.

وی افزود: دشمنان در طول تاریخ بر علیه اسلام و قرآن و اهل بیت و سید و سالار شهیدان توطئه و تلاش کردند تا مردم را از اهل بیت و امام حسین (ع) جدا کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.
حدادی بیان کرد: با وجود مشکلات و مسائل مختلف و تبلیغات مسموم دشمنان، مردم هرگز از قرآن و اهل بیت و امام حسین (ع) جدا نمی‌شوند و امسال نیز حضور در محافل، مجالس، حسینیه‌ها و تکایا گسترده است.
نماینده مردم در جلسه در ادامه بیان داشت: مطالبه ما از مسئولین و دولتمردان و تیم جلوگیری از افزایش قیمت ها بوده و است .

مصوبات مجلس در راستای تحول اقتصادی و ریل‌گذاری
این نماینده محلس در ادامه افزود: مصوبات مجلس یازدهم در راستای تحول اقتصادی و ریل گذاری اقدامات بزرگ و تأثیرگذاری داشته است از جمله آنها می‌توان به صدور مجوزهای کسب و کار برای اشتغال‌زایی، قانون جهش تولید مسکن و قانون واردات خودرو، قانون جلوگیری از فرار مالیات و مالیات برای خانه های خالی اشاره کرد.

پیگیر حل مشکلات آب هستم
وی یادآورشد: مشکلات آب کشاورزان در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی را در اولیت قرار دادیم.
وی تاکید داشت: بنده در نطق اخیرم در مجلس در حوزه کشاورزی تذکر جدی به شخص رئیس جمهور داده‌ام و به جد پیگیر موضوع هستم .
نماینده مردم طالقان، ، ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدامات به ثمر رسیده در مجلس، افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات بودجه برای استان البرز بوده است
تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها، از امور در دست اقدام
وی در ادامه افزود: اصلاح هندسی جاده هشتگرد به ، فاضلاب شهر جدیدمهستان ، کلنگ زنی بیمارستان تامین هشتگرد ، پیگیری دستگاه MRI برای شهرستان و پیگیری تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها را از دیگر امور در دست پیگیری در شهرستان های غرب استان البرز بوده است.
وی در پایان در خصوص پیگیری‌های راه‌های روستایی افزود: جاده تهراندشت و سهلیه با توجه به مطالبه و پیگیری‌های مردم شریف با تخصیص بودجه سطح ملی به صورت جدی پیگیری تا جهت رفاه مردم عزیز صورت گیرد ‌.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.