تصویر
از  بی حجابی و بی عفتی در جامعه جلوگیری شود
10 اسفند 1401 - 9:09
شناسه : 467974
4
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: متاسفانه امروز عده ای در جامعه در راستای تلاش دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی و سست کردن کانون خانواده ها هستند که بستر اصلی تعلیم و پرورش مردم یک جامعه می باشد .

رئیس کمیسیون ، و شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز عده ای در جامعه در راستای تلاش دشمن به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی و سست کردن کانون خانواده ها هستند که بستر اصلی تعلیم و پرورش مردم یک جامعه می باشد .

حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص فرا رسیدن ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه اله طی تذکری به مدیران و مسئولین فرهنگی و اجتماعی استان البرز اظهارداشت: مسله بی حجابی در جامعه پررنگ شده است ،حجاب حکم خداست و یک قانون مصرح در نظام می باشد،تظاهر به بی حجابی و شکستن حریم و حرمت حکم خدا قابل پذیرش نیست .
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود:مگر این شهر دادستان ندارد ؟ نیروی انتظامی و ضابطین قضایی مسئول رسیدگی به تخفات سطح جامعه میباشد ،چرا مساله را مسکوت گذاشته اند کسانی که به حکم دهن کجی میکنند باید منتظر غضب خداوند باشند.
سعیدی خطاب به شهردار اذعان کرد: متاسفانه بر اساس گزارش های واصله در برخی اماکن شهرداری بخصوص در فرهنگسراها نیز این مهم رعایت نمیشود که لازم است اقدامات اساسی صورت پذیرد و از بی حجابی در این اماکن جلوگیری شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.