تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت

از زحمات مجموعه آموزش و پرورش استان البرز به ویژه در ایام اخیر تقدیر و تشکر می کنیم
14 فروردین 1402 - 8:54
1
مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین گفت : به لطف خدا در استان اتفاقات خوبی شروع شده است که استان البرز از نظر زیرساخت ها به ویژه زیر ساخت های آموزشی ارتقاء پیدا کند .
ارسال توسط :
پ
پ

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین گفت : به لطف خدا در استان اتفاقات خوبی شروع شده است که استان البرز از نظر زیرساخت ها به ویژه زیر ساخت های آموزشی ارتقاء پیدا کند .

وی گفت : فلسفه حضور ما تشکر از زحمات شما عزیزان در مجموعه آموزش و پرورش استان البرز است.
عبداللهی اظهار داشت : مشکلاتی که در سطح ملی برای جامعه معلمی پیش آمد، بسیار ناراحت کننده بود و ما در مجموعه استان همه تلاش خود را برای حل این مسائل انجام دادیم.
وی اضافه کرد : در همه دنیا بهترین موقعیت و حقوق و مزایا مربوط به معلمان است و باید در کشور ما هم به همین شکل باشد ، معلمی به معنی صداقت ، پاکی و درستی است و اساسا معلمی یک شغل معمولی نیست بلکه به نوعی جایگزین کار انبیا الهی است و از این منظر باید نگاه به معلمان متفاوت و ویژه باشد.
استاندار البرز گفت : زبان من قاصر از این است که از خوبی های جامعه معلمی بگویم و بنده از روزی که در استان حضور پیدا کرده ام نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته ام.

وی یاداور شد : در بحث افزایش سرانه آموزشی استان، قول ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان البرز را تا پایان دولت مردمی داده ایم که هم اکنون با وجود گذشت یک سال امیدواریم بیش از ۲۰۰ مدرسه با کمک خیرین در استان البرز ساخته شود.
عبداللهی اضافه کرد : همه باید تلاش کنیم تا جایگاه آموزش و پرورش را ارتقاء دهیم ،در گذشته معلمی مایه فخر و بزرگی بود و باید جایگاه معلمی مجدد به جایگاه بلند خود بازگردد و مدیران آموزش و پرورش استان باید تلاش کنند از هر ظرفیتی که دارند و می توانند برای ارتقاء وضعیت معلمان در زمینه های مختلف استفاده کنند، باید به نوعی دلجویی از معلمان صورت بگیرد و امیدواریم سال جدید را با توان بیشتر و بهتر به خوبی و خوشی آغاز کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.