پ
پ


رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی البرز از عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی منطبق با معیارهای دستگاه های نظارتی استان خبر داد.

منصوره موسوی ضمن بیان این خبر گفت طی بازدید سرزده ایوبی بازرس فرمانداری کرج از نحوه پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی و اجرایی شدن اقداماتی از قبیل نصب بارکد نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و .
.
.
این اقدامات را مفید خواند و از عملکرد اداره کل کرد .
موسوی افزود در این بازدید روند پاسخگویی حضوری و سامانه ای ، اجرای دستور العمل های نظر سنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی ، میز خدمت و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
در این بازدید ایوبی بازرس ویژه فرمانداری کرج با اعلام رضایت از انجام امور مربوط به ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، این خدمات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
در پایان ایوبی راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآینده ای کسب رضایتمندی مراجعین را ارائه کرد و خواستار تداوم روند مثبت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در زمینه کسب رضایتمندی مراجعین شد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر