تصویر
از عملکرد شهردار کمالشهر رضایت داشتیم
05 دی 1401 - 11:05
2
رئیس شورای اسلامی کمالشهر در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر ، با تاکید براین خبر افزود: براساس تبصره 4 ماده 80 و 90 قانون تشکیلات ،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ،یکی از شرایط انتخاب شهرداران ، سکونت در محل خدمت می باشد که پس از بررسی ایرادات وارد شده مبنی بر عدم سکونت دکتر بهمنی در کمالشهر، ایشان برکنار و مهندس مساعد با 6رای موافق ، به عنوان سرپرست شهرداری کمالشهر انتخاب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی کمالشهر در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی کمالشهر ، با تاکید براین خبر افزود: براساس تبصره ۴ ماده ۸۰ و ۹۰ قانون تشکیلات ،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ،یکی از شرایط انتخاب شهرداران ، سکونت در محل خدمت می باشد که پس از بررسی ایرادات وارد شده مبنی بر عدم سکونت دکتر بهمنی در کمالشهر، ایشان برکنار و مهندس مساعد با ۶رای موافق ، به عنوان سرپرست شهرداری کمالشهر انتخاب شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و خدمات ماندگار شهردار اسبق کمالشهر افزود: دکتر بهمنی در زمان تصدی سمت ، خدمات ارزنده ای چون رفع موانع موجود و آغاز عملیات عمرانی بیمارستان کمالشهر(خرید میلگرد جهت احداث سقفهای بیمارستان) ، بازگشائی های متعدد جهت گسترش معابر سطح شهر و در راس آن بازگشائی معبر ۴۵متری کمالشهرکه مستلزم رایزنی های بسیاری بود ، نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده کمالشهر ،تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری،تجهیز شهرداری به اتوماسیون اداری جهت تسهیل در امور ، تکمیل پروژه های عمرانی نظیر ساختمان میعاد۲۶ و.
.
.
و همچنین پیگیری و تحقق امر تعیین تکلیف و صدور مجوز برای اراضی اصناف و.
.
.
را جهت رفاه حال شهروندان کمالشهر داشته اند که لازم است از این خدمات به نیکی یادشده و تشکر شایسته ای گردد.
مجید افشار درخاتمه افزود: امید است تداوم همدلی و همراهی بین شورای شهر و مجموعه شهرداری همواره منتج به نتایج مطلوب و خدمات نوین و ماندگاری در شهر گردد.
گفتنی است مهندس مساعد ،از پرسنل شهرداری کمالشهر بوده و سمت شهردار کمالشهر و معاونت شهرسازی و معاون منابع و توسعه را درکارنامه خود دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.