تصویر
از مردم میخواهم در ساماندهی وضع نخاله های سطح شهر یاریگر ما باشند
06 خرداد 1402 - 8:51
2
شهردار مِهستان گفت: از مردم میخواهم در ساماندهی وضع نخاله های سطح شهر یاریگر ما باشند.
ارسال توسط :
پ
پ


شهردار مِهستان گفت: از مردم میخواهم در ساماندهی وضع نخاله های سطح شهر یاریگر ما باشند.

دکتر گلرخی شهردار مهستان با اشاره به اینکه مهستان کارگاه بزرگ ساخت مسکن استان و کشور است، تولید و رهاسازی نخاله های ساختمانی حاصل از پروژه های مسکن شهر را یکی از مسائل مهم و بزرگ پیش روی شهرداری و شهروندان برشمرده و افزود: پراکندگی کارگاه ی ساخت و ساز در پهنه ی وسیع شهر و عدم تعهد و مسئولیت پذیری برخی از پیمانکاران و سازندگان موجب رهاسازی نخاله ها در مناطق مسکونی و ایجاد نارضایتی برای شهروندان شده است.
شهردار مهستان در ادامه گفت: در همه جای دنیا اداره ی شهر و حفظ زیبایی و پاکیزگی آن با یاری و همراهی شهروندان و فعالان شهر رقم میخورد و همانگونه که بارها گفته ایم، دست یاریگر مردم را برای تحقق این امر به گرمی می فشاریم.
گلرخی افزود ستاد نخاله برداری شهرداری با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی موجود کمر همت به پاکسازی شهر از نخاله ها بسته است، اما تا زمانی که پیمانکاران و سازندگان مسئولیت پذیری لازم را در حفظ زیبایی و پاکیزگی شهر به کار نگیرند، به نتیجه ی مطلوب نخواهیم رسید.
نقاطی را در شهر برای تخلیه ی نخاله ها در نظر گرفته ایم و انتظار داریم سازندگان گرامی با رعایت حقوق شهروندان صرفا از این نقاط برای تخلیه نخاله استفاده کنند.
شهردار مهستان در پایان از شهروندان خواست هرگونه رها سازی نخاله در مناطق مسکونی را از طریق شماره تماس ۰۲۶۴۴۲۶۶۴۰۹ به معاونت خدمات شهری شهرداری اطلاع داده و در ساماندهی این امر یاریگر مدیریت شهری باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.