تصویر
: از مهمترین عوامل مدیریت سوانح هماهنگی عملیاتی دستگاه‌های همکار است
03 دی 1402 - 9:45
شناسه : 709356
0
علیرضا کلاته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان به مناسبت روز راهدار به همراه جمعی از اعضای هلال احمر به دیدار رئیس و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان نشست صمیمانه ای داشتند.

علیرضا کلاته رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز راهدار به همراه جمعی از اعضای هلال احمر به دیدار رئیس و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان نشست صمیمانه ای داشتند.

وی گفت: در پیشبرد اهداف خود سعی کرده‌ایم، توان‌افزایی ایجاد کنیم، تا رسالت خود را بهتر انجام دهیم و همچنین در راستای همکاری هر چه بیشتر با اداره راهداری، تلاش می‌کنیم ظرفیت سازمانی خود را با تعامل این سازمان برای ارائه خدمت به مسافران جاده‌ای بکار گیریم.
کلاته یادآور شد: امروز دو دستگاه همفکر و همسو خدمات مطلوبی در جاده‌ها ارائه می‌دهند، سعی می‌کنیم تمام ظرفیت خود را در اختیار هم قرار دهیم.
آلسارئیس راهداری و حمل نقل جاده ای طالقان گفت: از مهمترین عوامل مدیریت سوانح و مدیریت سریع بحران در کشورها، هماهنگی عملیاتی دستگاه‌های همکار، هنگام بروز حوادث است که این هماهنگی هر چه بهتر باشد خسارت جامعه کمتر خواهد بود.
آلسا بیان کرد:جمعیت هلال احمر و سازمان راهداری در موارد مختلف سابقه همکاری داشته‌اند اما به طور حتم همکاری دو دستگاه خدمات رسان منظم‌تر و دقیق‌تر می‌شود.
در پایان با لوح از زحمات راهداران تشکر و قدردانی به عمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.