تصویر
از نگاه مردم به عملکرد خود نمره بدهیم
12 مهر 1402 - 13:54
3
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه مدیران استان برای رشد و تحول در استان طرح و ایده بدهند، گفت: باید همواره عملکردمان را مورد ارزیابی قرار دهیم و از نگاه مردم به اقدامات و تحولات ایجاد شده به خود نمره بدهیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه مدیران استان برای رشد و تحول در استان طرح و ایده بدهند، گفت: باید همواره عملکردمان را مورد ارزیابی قرار دهیم و از نگاه مردم به اقدامات و تحولات ایجاد شده به خود نمره بدهیم.

مجتبی عبداللهی در همایش گرامیداشت روز شهر، روستا و عشایر در محل تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته و و گرامیداشت روز روستاها و عشایر، افزود: هر ماه برگزاری جلسات کارگروهی با حضور شهرداران، دهیاران و مدیران مربوطه برای تبادل تجارب و اتخاذ تدبیر جهت حل موضوعات، در دستور کار است.
وی ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و البرز رتبه اول کشور در پیش ثبت نام ها را داشته و هزار و ۴۳۲ نفر برای این رویداد بزرگ کاندید شده اند که نوید حضور و مشارکت پرشور مردم را می دهد.
عبداللهی گفت: تمامی مدیران استان باید با اهتمام و همدلی برای جلب مشارکت حداکثری از طریق خدمت به مردم، امیدآفرینی و تبیین دستاوردها وارد میدان شوند.
وی افزود: حل مشکلات، تکریم و دیدار های چهره به چهره با مردم از وظایف ذاتی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است از این رو باید این خصیصه را در خود تقویت کنیم.
استاندار البرز گفت: باید لحظه ها را غنیمت بدانیم و از فرصت کارگزاری نظام برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم، تنها مسیر بقا در پست ها و نمایندگی مردم، کار جهادی و شبانه روزی و ایجاد تحول در رفاه و رضایتمندی مردم است.
وی افزود: باید همواره عملکردمان را مورد ارزیابی قرار دهیم و از نگاه مردم به اقدامات و تحولات ایجاد شده به خود نمره بدهیم.
عبداللهی گفت: پست ها و مسئولیت ها ماندگار نیستند و تنها خدمات و کارآیی ما در اذهان مردم می ماند.
وی افزود: انتظار می‌رود که به رفتار خود دقیق باشیم و تحت تاثیر فشارها و جهت دهی های دشمنان در فضای مجازی و رسانه های بیگانه قرار نگیریم.
استاندار البرز گفت: در خصوص ساماندهی اتباع خارجی ساکن در استان بر اساس قانون عمل می کنیم و خارج از ضوابط هیچ اقدامی صورت نمی گیرد چراکه بسترهای لازم برای این امر فراهم شده است.
وی با اشاره به روند ساخت و سازها در استان، افزود: طی توافقی اجازه ساخت به اراضی قولنامه ای با کاربری مسکونی در شهرها صادر خواهد شد که البته قوانین و ضوابط خاصی نیز دارد.
عبداللهی گفت: شوراهای اسلامی شهر و شهرداران در خصوص احداث گلخانه ها همراهی ویژه ای داشته باشند چراکه ایجاد شغل، افزایش بهره وری، صرفه جویی در مصرف آب، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و.
.
.
از جمله مزایای این امر است.
وی با بیان اینکه البرز برای جبران عقب ماندگی در سرانه های آموزشی و پرورشی به حداقل هزار مدرسه نیاز دارد، افزود: برای این منظور تمامی شهرداری ها و دستگاه ها باید تعامل و هم افزایی داشته باشند، همچنین ساخت بیمارستان ها، درمانگاه ها و اماکن باید با اعطای پروانه های رایگان مورد حمایت قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: دهیاران باید برای آبادانی، احیا و بازگشت جمعیت به روستاها طرح و برنامه بدهند و اولویت اجرای طرح هادی ایجاد اشتغال و رشد جمعیت است.
وی افزود: در استان البرز ۹۳ درصد مردم شهرنشین و ۷ درصد روستانشین هستند از این رو رویکرد ما باید بازگشت جمعیت و زندگی به روستاها باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.