تصویر
از پژوهشگران برتر بهزیستی استان البرز تقدیر شد
30 بهمن 1401 - 15:50
1
"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز طی مراسمی با اهداء لوح سپاس از دکتر حسینعلی صابری و دکتر فریبا ماهوتی به عنوان پژوهشگران برگزیده بهزیستی استان البرز تقدیر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

"وجیهه محمدی فلاح" طی مراسمی با اهداء لوح سپاس از دکتر حسینعلی صابری و دکتر فریبا ماهوتی به عنوان پژوهشگران برگزیده بهزیستی استان البرز کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اهمیت کاربست پژوهش های سازمانی، رعایت انجام پژوهش های موردی در کنار پژوهش های کلاسیک و رسمی، ترغیب و تشویق همکاران در تدوین پژوهش های میدانی، انجام نظارت های دقیق بر روند پژوهش های صورت گرفته، کاربردی کردن نتایج پژوهش ها، مسئله محور بودن پژوهش ها، زنده نگه داشتن روحیه پژوهش در بین همکاران و بهره جستن از پژوهش های دقیق، علمی و استفاده از متدها و شیوهای نوین تاکید کرد.
مدیر کل بهزیستی استان در ادامه جلسه به اهمیت انجام پژوهش در راستای توسعه دانش در زمینه موضوعات و یافتن بهترین راهکارهای ممکن در جهت رفع چالشهای موجود تأکید نمود.
وی همچنین به اهمیت برگزاری جلسات مدون و کارگروه های مرتبط با مباحث پژوهشی، بحث و بررسی در زمینه مسائل موجود و متعاقب آن نیازسنجی در راستای تعیین اولویت های پژوهشی، در نظر گرفتن چالشهای وابسته به زمان، مکان و اتفاقات غیرمترقبه در بحث آسیب های جامعه هدف، دعوت از اساتید دانشگاهها، دانشجویان در کارگروه های استانی و تشریح اهداف سازمانی، استفاده از پژوهش های برتر در زمینه مسائل مرتبط با اهداف، دعوت از پژوهشگران برتر در جلسات کارگروه پژوهش در راستای بهره مندی از تجارب و یافته های به دست آمده، ارزیابی تاثیر اجتماعی موضوعات و پژوهشهای در دست اقدام و مباحثی از این قبیل اشاره نمود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.