تصویر
از کارکنان فرمانداری شهرستان چهارباغ تجلیل شد
09 شهریور 1402 - 8:52
0
جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ به همراه شاکر معاون بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از کارکنان فرمانداری شهرستان تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

جعفری فرماندار شهرستان به همراه شاکر معاون بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از کارکنان فرمانداری شهرستان تجلیل کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در این نشست صمیمی تاکید کرد: قدر فرصت به وجود آمده به جهت خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم را بدانیم و در راستای تحقق سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی در این شهرستان قدم برداریم.
وی خاطر نشان کرد:دولت متعلق به قشر و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه است لذا خدمت رسانی به مردم باید از ادارات و نهادهای دولتی آغاز شود.
فرماندار شهرستان چهارباغ بر ضرورت تکریم ارباب رجوع اشاره نمود و گفت:همه کارمندان فرمانداری در امور محوله تلاش می کنند و امیدواریم این روند هر روز بیش از پیش ادامه یابد و رضایت خداوند و مردم اولویت برنامه های کاری همه کارکنان قرار بگیرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از کارکنان فرمانداری شهرستان چهارباغ تقدیر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.