پ
پ

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با حضور فرماندار ،مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز ،رییس اداره کتابخانه های شهرستان ،سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،بخشداران ،شهرداران و جمعی از دیگر مسئولین مربوطه و حضور ارزشمند مادر شهید بزرگوار روحانی حسین شعبانی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر بغدادی بر لزوم مردمی کردن امور تاکید نموده و گفت: همانطور که ورزش همگانی پایه مهم ورزش قهرمانی است، ایجاد کتابخانه‌های متعدد و ترغیب عام مردم برای مطالعه کتاب نیز نقش حائز اهمیتی در ارتقا سطح جامعه دارد.
وی افزود: در تلاشیم در شهرستان نظرآباد، توسعه همه جانبه و همزمان را در حوزه های مختلف داشته و عقب ماندگی ها را با ارتقا سطح فرهنگی، درمانی، آموزشی، و.
.
.
جبران نماییم.
در ادامه مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز نیز بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت ویژه مادران شهدا و زندگینامه شهدای والامقام اشاره داشته و این مهم را بسیار اساسی عنوان نمود.
شایان ذکر است در خاتمه نیز ار کتاب امانت خدا با موضوع زندگینامه شهید والامقام روحانی حسین شعبانی باحضور ارزشمند مادر بزرگوار این شهید والامقام رونمایی و به حضار اهدا گردید.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر