مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج گفت: به منظور ارتقای هویت، ایجاد وحدت رویه و معرفی بهتر بازار روزهای میوه و تره بار، طرح ایجاد نام یکپارچه برای تمامی این مراکز کلید زده شد.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!سعید صفری در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه بازار روزهای میوه و ترهبار، قلب تپنده محصولات کشاورزی و خوراکی هستند، اظهار کرد: بازار روزها نقش مهمی در تامین مایحتاج روزمره مردم، توسعه کشاورزی و تنظیم بازار دارند و به منظور ارتقای هویت، ایجاد وحدت رویه و معرفی بهتر این مراکز، طرح ایجاد نام یکپارچه برای تمامی بازار روزهای میوه و تره بار کرج اجرا میشود.
وی از تمامی هنرمندان، متخصصان بازاریابی، فرهیختگان و تمام شهروندان خلاق دعوت کرد در این فراخوان مشارکت کنند و نامی ماندگار برای این مراکز پیشنهاد دهند.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج، هدف از این طرح را ایجاد هویت بصری و شنیداری یکپارچه و تسهیل در معرفی و تبلیغات و ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی بازار روزهای میوه و تره بار دانست.
صفری در ادامه با بیان اینکه نباید از اسامی خاص و نامهای موجود استفاده شود، شرایط و معیارهای نام پیشنهادی را تشریح کرد: نامها دارای بار فرهنگی و هویت ایرانی باشند، تلفظ آسان و به یادماندنی، مرتبط با حوزه کشاورزی، تره بار، تازگی و فراوانی، قابلیت ثبت و حمایت قانونی و قابلیت ترجمه و معرفی به زبانهای دیگر را داشته باشد.
وی اضافه کرد: به منظور تقدیر از ایدههای برتر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری کرج گفت: شرکت در فراخوان برای تمامی افراد آزاد است و هر شرکتکننده میتواند حداکثر سه نام ارائه دهد و نام پیشنهادی باید کاملاً اصیل و حاصل خلاقیت شخصی شرکتکننده باشد.
صفری تاکید کرد: تصمیمگیری نهایی در مورد انتخاب نام برنده با هیئت داوران است و شرکتکنندگان میتوانند آثار خود را از طریق سامانه پیامکی ایتا به شماره ۰۹۳۳۱۴۳۰۳۶۶ از تاریخ ۱۶ آذر ماه تا پایان آذر ماه ارسال کنند.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرج














از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید