تصویر
استاندارد حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های اقتصادی و علمی پژوهشی
21 آذر 1401 - 12:37
1
به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.

نازنین مصلح سرپرست معاونت استاندارد سازی و آموزش استاندارد البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع این اداره کل جهت ترویج و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان، غرفه ای بر پا نمود و کارشناسان مربوطه پاسخگوی سوالات مراجعین در حوزه های مرتبط با استاندارد بودند.
او عنوان کرد: حمایت از محصولات دانش بنیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان حلقه ارتباطی و زبان مشترک بین بنگاه‌های و علمی پژوهشی مصمم است با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، در خصوص تدوین استاندارد و استاندارد سازی بیش از گذشته همکاری داشته باشد.
مصلح گفت: در حوزه استاندارد سازی ملی و بین المللی، دانشگاهیان و پژوهشگران به عنوان ذینفعان کلیدی و کاربران علمی استانداردها، نقش موثری در شناسایی و حفظ منافع ملی، مشارکت در فعالیت‌های صحه گذاری روش‌ها و فرآیندها دارند که ماحصل این هماهنگی ارتباط بهتر و اثربخش بنگاه‌های اقتصادی با دانشگاه‌ها و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی متناسب با راهبرد حفظ منافع ملی در کنار تضمین کیفیت، ارتقاء فناوری تولید و خدمات و رونق کسب و کار می‌باشد.
شایان ذکر است در مراسم اختتامیه نمایشگاه از استعدادهای خلاق، نوآور و کارآفرین در تخصص های شهری و روستایی و صنعتگران خلاق نیز تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.