استاندار البرز با صدور پیامی هفته کتاب وکتابخوانی وکتابدار را تبریک گفت
متن پیام استاندار البرز به شرح ذیل می باشد:
کتاب محدود به برگه های ظاهری کاغذی نیست، بلکه زنده است و حیات دارد، گاهی مطلبی از دل برمی‌خیزد که ساختار و شیوه زندگی را متحول می سازد؛ در حقیقت، کتاب همان نور و روشنایی است که موجب هدایت انسان می‌شود.
بی تردید اهمیت کتاب تا آنجاست که خداوند آیه‌های رحمت خود را در دل کتابی ارزشمند و در قالب معجزه‌ای راهگشا به نام قرآن بر نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نازل کرده و همه را به پیروی از آن دعوت می‌نماید و بشارت می‌دهد که یکی از متضمن های سعادت جامعه بشری همین کتاب است.

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه، موضوعی است که توجه همه اقشار جامعه را می‌طلبد و با توجه به متون دینی ارزشمند، کتب تاریخی و ادبی برجسته و کتاب‌های دانشمندان امروز ایران و دنیا شاید لازم ترین که توسط آن می توانیم موجب بهبود زندگی خود و اطرافیانمان شویم مطالعه و کتابخوانی است و امید است مردم شریف استان توجه به مطالعه و کتابخوانی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
۲۴ لغایت ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است و اهمیت دادن به موضوع کتاب و کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهم ترین راه‌های توسعه فرهنگی است؛ به همین دلیل یکی از مهم ترین شاخص‌های توسعه در جهان امروز، میزان سرانه مطالعه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کتاب، توفیق روز افزون همراهان همیشگی و مشتاقان عرصه کتاب و کتابخوانی، به ویژه اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران چاپ و نشر کتاب برای خدمت به اهل فکر، اندیشه و قلم در ترویج این مسئولیت خطیر فرهنگ، علم و ادب ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر