نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی تمرکزمان بر تکمیل خط ۲ قطارشهری کرج معطوف شده است.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه قطارشهری کرج‌ اظهار داشت: درصدد‌یم که همزمان با راه‌اندازی ایستگاه‌های قطا‌ر شهری کرج، مجتمع‌های ایستگاهی را ایجاد کرده و برای پیشبرد سایر بخش‌ها از منابع مالی حاصل از این اقدام استفاده شود.

۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است

وی افزود: خط ۲ قطار شهری کرج ۱۴ کیلومتر است و ایستگاه شهید سلطانی را در بر دارد که به عنوان یکی از ایستگاه‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.

عبداللهی گفت: این ایستگاه، مترو تهران را به قطار شهری کرج متصل می‌کند و مسافران می‌توانند پس از رسیدن به این ایستگاه از قطارهای داخل شهری استفاده کنند که کاهش قابل توجه بار ترافیک ورودی کرج، بخشی از مزایای این ایستگاه است.

عبداللهی عنوان کرد: در شرایط فعلی اجرای هر یک کیلومتر مترو به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار البرز گفت: به دنبال اتخاذ راهکارهای مناسب و منابع لازم در جهت تکمیل تمامی خطوط قطار شهری کرج و ادامه این امکان تا شهر پرتردد و متراکم هستیم.

وی با بیان اینکه توفیق یافتیم رام دوم قطار شهری را نیز به حمل و نقل استان اضافه کنیم، خاطرنشان کرد: درصدد‌یم با اضافه کردن رام‌های قطار، فاصله قطارها تا ایستگاه را کاهش دهیم.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران پروژه قطار شهری کرج‌ افزود: این پروژه بی‌وقفه در حال فعالیت است و تمامی تمرکز تلاش ما بر تکمیل خط ۲ قطارشهری کرج معطوف شده است.

عبداللهی گفت: محوطه ایستگاه شهید سلطانی در اختیار و مدیریت مترو تهران است و در تلاش هستیم برای ساماندهی، نظافت و زیباسازی این فضا طی تعاملی ویژه وارد عمل شویم.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر