تصویر
استاندار البرز دستورات لازم را برای حل مشکلات ۶۵ نفر ازمردم صادر کرد
15 آذر 1401 - 16:48
3
استاندار البرز در ملاقات مردمی این هفته خود با ۶۵ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز در ملاقات مردمی این هفته خود با ۶۵ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

مجتبی عبداللهی روز سه شنبه این هفته نیز طبق روال هر هفته با جمعی از مردم استان دیدار و گفت و گو کرد و در حاشیه این دیدارها گفت: در قالب دیدارهای مردمی، مشکلات و موضوعات، بی واسطه مطرح می شود و تلاش می کنیم بهترین راه را برای دریافت نتیجه نشان دهیم.
عبداللهی ادامه داد: امروز درخواست هایی شامل انشعابات خانه های فاقد جواز و پروانه، اشتغال، تسهیلات ضروری و حل موانع تولیدکنندگان داشتیم که به مراجع مربوطه ابلاغ شد و پیگیری های لازم نیز تا حصول نتیجه صورت می گیرد.
وی گفت: دیدارهای مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم چراکه تسریع در حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم را یک وظیفه می دانیم.
استاندار البرز دستورات لازم را برای حل مشکلات ۶۵ نفر ازمردم صادر کرد.
استاندار البرز افزود: دیدارهای مردمی در قالب میز خدمت در محله های ۶۶ گانه محروم استان و مصلاهای نماز جمعه استان نیز برپا می شود.
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری البرز نیز در این ادامه با اشاره به اینکه این دیدارها هر هفته برگزار می شود، گفت: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (۱۱۱) هماهنگی های لازم را برای حضور داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.