تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

استاندار البرز روز جمعه ۴ آذرماه میزبان ۶۱ تن از مردم شریف استان خواهد بود
03 آذر 1401 - 14:41
3
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از چهل و پنجمین دیدار چهره به چهره نماینده عالی دولت در استان با 61 تن از شهروندان البرزی در روز جمعه 4 آذر ماه 1401 خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از چهل و پنجمین دیدار چهره به چهره نماینده عالی دولت در استان با ۶۱ تن از شهروندان البرزی در روز جمعه ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

علی طهرانی مقدم در گفتگو با رادیو البرز ضمن اعلام این خبر، افزود: دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز از یک سال پیش همزمان با آغاز مسئولیت در استان، دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف استان را در دستور کار خود قرار داده و این امر را به فرمانداران و سایر مدیران استان نیز ابلاغ کردند.
وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ (سامانه سامد) در لیست دیدار با استاندار محترم قرار گیرند.
طهرانی مقدم گفت: با توجه به افزایش درخواست های مردمی و بنا به تدبیر استاندار محترم، روزهای دیگری از هفته نیز به صورت ویژه به دیدار مردمی اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: جمعه ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ نیز در راستای همین امر، با ۶۱ تن از مردم استان که از طریق سامد ثبت نام داشته اند، دیدار صورت می گیرد.
استاندار البرز گفت: در این دیدارهای جداگانه، مردم عزیز موضوعات خود را بی واسطه با استاندار محترم البرز مطرح کرده و دستور لازم را دریافت خواهند کرد.
وی افزود: معاونین محترم استاندار و مدیران کل استانداری نیز به منظور ارجاع سریع موضوعات در محل حضور دارند.
طهرانی مقدم در پایان اضافه کرد: فرآیند حضور مردم و روند تحقق ارجاعات و دستورها توسط اداره کل بازرسی استانداری مورد نظارت قرار می گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.