تصویر
استاندار: اولویت جذب اعتبارات برای جبران عقب ماندگی البرز است
19 آذر 1401 - 10:27
شناسه : 390073
2
استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با تعهد و تعصب نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند چراکه تنها از این طریق می توانیم عقب ماندگی های استان در سرانه ها و زیرساخت ها را جبران کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با تعهد و تعصب نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند چراکه تنها از این طریق می توانیم عقب ماندگی های استان در سرانه ها و زیرساخت ها را جبران کنیم.

مجتبی عبداللهی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود:تنها توزیع ۱۵ درصد از بودجه استان به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان محول شده و ۸۵ درصد از اعتبارات نیز باید توسط ادارات و سازمان ها بواسطه ارایه طرح و پروژه جذب شود.
وی با اشاره به اینکه اکنون در فصل حساس و تعیین کننده، بودجه ریزی قرار داریم، افزود: با تمام توان درصدد افزایش شاخص های مختلف اعتبار و بودجه بویژه در جهت محرومیت زدایی از استان هستیم.
وی ادامه داد: انتظار می رود که مدیران با بهره گیری از مجموعه ارتباطات خود با وزارتخانه متبوع در جهت افزایش اعتبارات، جدیت ویژه ای داشته باشند.
استاندار البرز گفت: از مدیران دستگاه های خدمات رسان استان انتظار می رود که با توجه به مصوبه اخذ شده، طی اقدامی ویژه برای نصب انشعابات موقت ساخت و ساز های فاقد پروانه در محله های محروم اقدام کنند.
وی افزود: پیرو این اقدام، توفیق یافتیم با پیگیری‌های جدی از طریق دیوان عدالت اداری، جهت اعطای پروانه ساخت برای اراضی قولنامه ای که در سنوات گذشته تشکیل پرونده و و اقدام در جهت اخذ جواز، داشته اند موافقت دریافت کنیم.
عبداللهی گفت: شهرداران با توجه به اشرافی که در خصوص چنین پرونده هایی دارند، باید در خصوص رسیدگی به پرونده های معطل مانده، اقدام کنند.
وی افزود: امید است با توجه به اقدامات و تلاش هایی که با احصا نیازها و مطالبات مردمی در دستور کار قرار داده‌ایم، بتوانیم موجبات ارتقا رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

منبع ایرنا برچسب ها: استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با تعهد و تعصب نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند چراکه تنها از این طریق می توانیم عقب ماندگی های استان در سرانه ها و زیرساخت ها را جبران کنیم.
استاندار البرز گفت: مدیران استان باید با تعهد و تعصب نسبت به جذب اعتب

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.