تصویر
استان البرز از زیرساخت های مناسب در حوزه نشر کتاب برخوردار نیست /کرج، پایتخت کتاب ایران
28 آبان 1401 - 12:48
4
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: استان البرز در حوزه کتابخانه ها و فعالیت های مرتبط با حوزه نشر کتاب، از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون ، و شورای اسلامی گفت: استان البرز در حوزه کتابخانه ها و فعالیت های مرتبط با حوزه نشر کتاب، از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی اظهار داشت: به نظر می رسد یکی از اقداماتی که باید در حوزه کتابخوانی انجام شود، ایجاد زیرساخت های لازم و مناسب و برندسازی در حوزه کتاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ضمن ابراز تأسف از اینکه استان البرز در حوزه کتابخانه ها و فعالیت های مرتبط با حوزه نشر کتاب، از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست، بیان کرد: تلاش ما بر آن است تا با برند «کرج، پایتخت کتاب ایران» اقدامات لازم برای برخورداری از استانداردهای یک پایتخت کتاب را انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه انجام اقدامات این چنینی با کمک دستگاه های مختلف به ویژه استانداری در دستورکار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پایتخت کتاب دارای یکسری الگو و استاندارد است که شهری که از آن ها برخوردار باشد، می تواند منتخب پایتخت کتاب سال شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.