پ
پ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از سپری نمودن تابستان سال جاری با کمترین تنش آبی و افزایش ۲۵ درصدی رضایتمندی مشترکین از خدمات این مجموعه خبر داد.

استانها –

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعه‌ای هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده است، تاکید کرد: بخش عمده‌ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکان به دلیل نوسانات و حوادث ‌موجود در حوزه تامین برق چاه‌های استان بوده است.

نامداری افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه‌های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه‌خانه آب شماره ۳ کرج، اقدامات اصلاحی در شبکه‌های آبرسانی اجرایی شد.

وی ادامه داد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲)، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکان در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپ‌های رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگویی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر