تصویر
استان البرز در حوزه اشتغال شاهد رشد خدمات به ایثارگران بوده است
03 آذر 1401 - 8:36
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در همایش صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: استان البرز در حوزه اشتغال به همت خادمان شهدا شاهد رشد خدمات به ایثارگران بوده است و تا به امروز مشکلات ۹۷۰ نفر را در حوزه اشغال و کارآفرینی مرتفع کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در همایش صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: استان البرز در حوزه اشتغال به همت خادمان شهدا شاهد رشد خدمات به ایثارگران بوده است و تا به امروز مشکلات ۹۷۰ نفر را در حوزه اشغال و کارآفرینی مرتفع کرده است.

سلیمان رستمیان در همایش صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که با حضور رئیس و کارشناسان اداره اشتغال بنیاد از سراسر کشور برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی یعنی همت، شهامت، ازخودگذشتگی و جمع همه این خصلت‌ها می‌شود شهادت و ایثار که بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس بارها از خود در عمل نشان دادند، روحیه‌ای که امروز مسئولان ما اگر سرلوحه زندگی و کار خودشان قرار دهند یقیناً بخش زیادی از مشکلات و کمبودهای کشور رفع می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: استان البرز به علت شرایط اقلیمی دومین استان مهاجرپذیر کشور است که همین امر سبب ایجاد تراکم جمعیت شده و سالانه بین ۹۰تا ۱۰۰ هزار نفر به این آمار اضافه می‌شود.
وی افزود: استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید، ۱۳هزار جانباز و هزار و ۵۲ آزاده را به خود اختصاص داده است، ما در البرز میزبان ۱۷هزار خانواده ایثارگر هستیم که بخش عمده‌ای از این عزیزان از سایر نقاط کشور به البرز مهاجرت کرده‌اند.
رستمیان بابیان اینکه زیرساخت‌های تعریف‌شده در استان پاسخگوی نیازهای ایثارگران نیست، گفت: زیرساخت‌ها در استان البرز متناسب با جامعه هدف کنونی نمی‌باشد و حتماً نیاز به بازنگری و توجه ویژه دارد تا شاهد اتفاقات بهتری در ارائه خدمات به ایثارگران باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی ایثارگران دانست و تصریح کرد: باید با جذب سرمایه‌گذار و هدایت سرمایه‌ها در راستای شغل‌های پایدار گام برداریم، مشکلی که در ماده تبصره ۱۶ وجود دارد اجرایی نشدن آن است، متأسفانه تمام مشکلات متوجه بنیاد است درصورتی‌که مشکل اصلی در بانک‌ها و تخصیص ندادن بودجه به آنها است.
وی با اشاره به تورم کشور افزود: در استان البرز جلساتی با حضور استاندار محترم برگزارشده که در آن سهم بانک‌ها مشخص‌شده است اما هنوز هیچ اقدامی برای ایجاد اشتغال پایدار صورت نگرفته است.
رستمیان در پایان گفت: استان البرز در حوزه اشتغال به همت خادمان شهدا شاهد رشد خدمات به ایثارگران بوده است و تا به امروز مشکلات ۹۷۰ نفر را در حوزه اشغال و کارآفرینی مرتفع کرده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.