تصویر
استان البرز ۱۵۴ شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
16 آذر 1401 - 15:43
5
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید کشور نشان از مجاهدت این عزیزان درراه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارد، گفت: از این تعداد ۱۵۰ شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید کشور نشان از مجاهدت این عزیزان درراه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارد، گفت: از این تعداد ۱۵۰ شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.

سلیمان رستمیان در جمع خبرنگاران با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو به‌ تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، به نقش دانشجویان در موفقیت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجویان در طول دوران انقلاب اسلامی مجاهدت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند، واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ و شهادت دانشجوی شهید سید محمدحسین علم‌الهدی و یارانش در حماسه کربلایی هویزه در ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۸ گواه این مطلب است.
وی به واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ اشاره کرد و افزود: این واقعه نماد بیداری دانشجویان بصیر مقابل کودتای آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود.
رستمیان افزود: نام بلند دانشجویان شهید همواره بر تارک افتخارات این کشور می‌درخشد، امروز هم دانشجویان با هوشیاری و بصیرت راه دانشجویان شهید را در تمامی عرصه‌ها ادامه خواهند داد، دانشجویان باید نسبت به جامعه دغدغه داشته باشند و در راستای آبادانی کشور تلاش کنند، آینده کشور به‌دستان توانمند دانشجویان جوان ساخته خواهد شد و ما باید از این عزیزان به خوبی حمایت کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان حمایت همه‌جانبه از دانشجویان شاهد و ایثارگر را وظیفه بنیاد دانست و افزود: امروز نیز بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی سرافراز شاهد و ایثارگر در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند که بنیاد حامی این عزیزان می‌باشد.
استان البرز بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه وجود بیش از پنج هزار دانشجوی شهید کشور نشان از مجاهدت این عزیزان درراه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی دارد، گفت: از این تعداد ۱۵۰ شهید دانشجو متعلق به استان البرز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.