تصویر
استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها ممنوع است
16 مرداد 1402 - 13:32
1
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات گفت: هرگونه فعالیت له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات و وسایل دولتی و در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات گفت: هرگونه فعالیت له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات و وسایل دولتی و در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: طبق مواد( ٨۱-۶۳-۵۹ و ۵٨) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر گونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها، نهادها و موسساتی که بنحوی از انحاء از بودجه عمومی استفاده می نمایند؛ ممنوع است.
وی با تاکید تشدید نظارت ها در دستگاه ها و ادارات شهرستانی افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ممنوع می باشد و مسولان و روسای ادارات باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.
رمضانی گفت:نظارت بر حُسن جریان امور در برگزاری انتخابات سالم طبق چارچوب قانون پیگیری می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.