تصویر
استفاده از برخی محکومین فتنه ۸۸ در دولت جای تأمل دارد
30 شهریور 1403 - 15:10
شناسه : 1280024
0

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت، با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ما مفاهیمی را به عرصه جامعه آورد که مطابق قرآن کریم و دستورات اهل بیت(ع) بود و البته تحقق این مفاهیم بخاطر وجود رهبری امام راحل و میدان‌داری علمای […]

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ، با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ما مفاهیمی را به عرصه جامعه آورد که مطابق قرآن کریم و دستورات اهل بیت(ع) بود و البته تحقق این مفاهیم بخاطر وجود رهبری امام راحل و میدان‌داری علمای دین براساس تفکرات و ارشادات امام بود.

وی افزود: تجربه کردیم اگر ایمان بالله و اجتناب از طاغوت را از بن دندان معتقد باشیم، بر دشمن تا دندان مسلح پیروز می‌شویم و اجازه نمی‌دهیم به اهداف شومش برسد.

وی تصریح کرد: کسی مانند صدام که در عراق قبل شروع جنگ مصاحبه کرد که یک هفته دیگر در تهران مصاحبه دوم را انجام خواهم داد، ۸ سال در برابر مقاومت رزمندگان ایمانی انقلاب اسلامی نتوانست کاری بکند.

امام جمعه ماهدشت، با اشاره به آغاز فصل تعلیم و تربیت در کشور، یادآور شد: سند تحول آموزش و پرورش به عنوان یک سند پرافتخار و متعالی است و متناظر با آن حتما برش‌های استانی داریم که باید برای ما روشن باشد چند درصد در مسیر تحقق آن پیش رفتیم و در این سال تحصیلی چه گام‌هایی را باید برداریم که لازم است مسئولان در شورای عالی آموزش و پرورش استان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های آموزش و پرورش در ماهدشت، تصریح کرد: در ماهدشت در حوزه سخت افزار مدارس دچار مشکل هستیم، هم به لحاظ ساختمانی و هم به لحاظ تجهیزات و لذا از مدیرکل نوسازی مدارس تقاضا داریم توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد.

حجت الاسلام رادمرد، به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در لبنان در امتداد اقدامات تروریستی در غزه، شاهد بهره‌برداری غیر انسانی رژیم منحوس صهیونیستی از تجهیزات الکترونیکی و دستکاری و انفجار این تجهیزات و به شهادت رسیدن دها تن و ۳۰۰۰ مجروح هستیم، رژیم صهیونیستی وحشیگری را به نهایت رسانده و وحشی تر از آنها، آمریکا و سران اروپا هستند که که از این رژیم حمایت می‌کنند.

امام جمعه ماهدشت، با اشاره بیان طرح وفاق ملی توسط رئیس جمهور، ابراز کرد: آنچه در عمل دیده می‌شود در برخی موضوعات بسیار جای تامل دارد، از جمله برخی افراد که دارای محکومیت در فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ هستند در مناصب شورای اطلاع رسانی مشغول شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این همه جوان مستعد و پای کار انقلاب داریم، آیا فقط این افراد با گذشته مشخص می‌توانند ما را در مسیر اسلام و انقلاب و شهدا حرکت دهند؟ لااقل برای زیردستان وفاق را ترجمه معنا کنید که بدانند به کجا بروند و چگونه مدیریت کنند.

انتهای پیام. /

منبع: خبرگزاری حوزه

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.