تصویر
استفاده از ظرفیت‌های البرز برای اجرای فعالیت‌های هفته‌ ملی کودک
08 مهر 1403 - 21:57
شناسه : 1276216
0

مدیرکل کانون پرورش فکری البرز مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت‌های البرز برای اجرای فعالیت‌های هفته‌ ملی کودک کرج- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بر ضرورت اجرای برنامه‌های هفته‌ ملی کودک در تمام نقاط استان و عدم تمرکز بر یک منطقه‌ خاص با استفاده از ظرفیت‌ها تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، […]

مدیرکل کانون پرورش فکری البرز مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های البرز برای اجرای فعالیت‌های هفته‌ ملی کودک

- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بر ضرورت اجرای برنامه‌های هفته‌ ملی کودک در تمام نقاط استان و عدم تمرکز بر یک منطقه‌ خاص با استفاده از ظرفیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ، زینب عاشری در نهمین جلسه شورای کانون البرز که به موضع برنامه‌ریزی ابتدایی فعالیت‌های هفته ملی کودک اختصاص داشت گفت: باید سعی کنیم اکثریت جامعه مخاطبان و هدف ما از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند و تمام فعالیت‌ها در یک نقطه و مرکز استان، متمرکز نشود.

این مقام مسئول همچنین بر ضرورت توجه به فعالیت دستگاه‌های استان و استفاده از توان، امکانات، اختیارات و ظرفیت‌های آنان تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت حضور قرارگاه کودک در استان البرز، باید تمامی دستگاه‌هایی که می‌توانند خدماتی را به کودکان و نوجوانان در زمینه فعالیت‌شان ارائه دهند، شناسایی کرده و از توان آن‌ها بهره برداری کنیم.

عاشری در ادامه به تجربیات موفق برگزاری اردوی علمی، نجومی، نمایشگاه نوشت البرز و استقبال خانواده‌ها از این فرصت‌ها اشاره و اضافه کرد: اگر برنامه‌ریزی مناسب صورت پذیرد، یقیناً خانواده‌ها از فعالیت‌ها استقبال خواهند کرد.

وی ادامه داد: تدارک فعالیت‌های شاد و با نشاط در قالب بازی‌های خانوادگی، اردوهای نجومی و تعامل با مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه کارشناسان مسئول و کارشناسان عضو شورای فرهنگی و مسئول مرکز شماره ۳ کانون کرج به عنوان اعضای شورا و میهمان، برنامه‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

ضرورت برنامه‌ریزی برای همه کودکان از جمله کار، توان یاب و غیره، لزوم توجه به مناطق کم برخوردار و حضور کارشناسان کانون در این مناطق، استفاده از بستر فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌های مختلف در این هفته، برگزاری جشنواره و شادپیمایی، همدردی کودکان استان با کودکان مظلوم غزه، تجلیل از افراد فعال اثرگذار استان در حوزه کودک و برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه‌ی والدین با حضور اساتید مجرب از جمله پیشنهادات طرح شده در این شورا بود.

مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.