تصویر
استفاده از ظرفیت جوانان در شهرستان چهارباغ باید در دستور کار قرار گیرد
03 شهریور 1401 - 11:59
4
جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار چهارباغ و روسای دستگاه های اجرایی و همچنین فعالان اجتماعی این حوزه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی و همچنین فعالان این حوزه برگزار شد.

در این نشست فرماندار چهارباغ ضمن تبریک هفته دولت و روزکارمند، گفت: قشر جوان همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دولت مردمی آیت الله رئیسی جوانان نقش ویژه ای ایفا می‌کنند و طبق دستور اکید دکتر عبدالهی استاندار محترم جلسات ستاد ساماندهی جوانان با جدیت و مستمر برگزار خواهد شد.
مهندس جعفری در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد در شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد زیرا سمن ها و جوانان فعال بازوان اجرایی دولت و حاکمیت در اجرای برنامه های و اجتماعی هستند و همچنین این قشر معتمد مردم و امین ایشان هستند.
فرماندار چهارباغ در ادامه تصریح کرد: برای افزایش تعداد سمن ها و توسعه مشارکت های اجتماعی باید فرهنگ سازی اصولی و اطلاع رسانی منسجم و دقیقی در سطح شهرستان صورت پذیرد و هرچه تعداد سمن ها و تنوع محورهای فعالیت آن ها بیشتر شود، شهرستان توسعه پیدا خواهد کرد.
رئیس ستاد ساماندهی جوانان شهرستان چهارباغ یادآور شد: پیگیری اجرای طرح های حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، آموزش های پیش و بعد ازدواج، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توانمندسازی و آموزش خوداشتغالی و کارآفرینی و موارد مشابه از جمله اقداماتی است که می تواند توسط سمن ها صورت پذیرد.
وی در انتها گفت: راه اندازی کمیته ازدواج آسان، هیات اندیشه ورز جوان شهرستان، مجمع خیرین ازدواج باید برنامه ریزی شده و به سرانجام برسد.
شایان ذکر اولین سازمان مردم نهاد جوانان شهرستان چهارباغ با عنوان آوای جوانان مهرورز در حوزه آسیب های اجتماعی معرفی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.