تصویر
استفاده از ظرفیت های علمی ونیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان در توانمند سازی آموزش دهندگان سوادآموزی
29 تیر 1402 - 16:33
0
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست مشترک معاونت سوادآموزی با دانشگاه فرهنگیان استان البرز به منظور توسعه همکاری ها در راستای شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بیسوادی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست مشترک معاونت سوادآموزی با دانشگاه ان استان البرز به منظور توسعه همکاری ها در راستای شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بیسوادی خبر داد.

عسگرپور ضمن قدر دانی از زحمات و مساعدت های دکتر قبادیان و مجموعه دانشگاه فرهنگیان در پیشبرد اهداف سوادآموزی، گفت: ظرفیت های علمی ونیروی انسانی خوبی در دانشگاه فرهنگیان در زمینه های پژوهشی، آموزشی و همچنین توانمند سازی آموزش دهندگان وجود دارد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان در آموزش افراد کم سواد و بی سواد تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰ نفر از جامعه هدف سوادآموزی توسط ۳ نفر از دانشجو معلمان آموزش دیدند که با برنامه ریزی مناسب و ایجاد ابزار های انگیزشی و تشویقی مادی و معنوی میتوان تعداد بیشتری را به این امر خداپسندانه جذب کرد.
معاون سوادآموزی استان حضور اساتید مجرب و با سابقه را از مزیت های دانشگاه فرهنگیان دانست و اظهار داشت: در این جلسه راهکارهای اجرایی و انگیزشی برای تالیف کتب بومی و همچنین برگزاری دوره های توانمند سازی روش و فنون تدریس ، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و روش آموزش بزرگسالان ویژه آموزش دهندگان مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر قبادیان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز ضمن حمایت از فعالیت های سوادآموزی گفت: برنامه ریزی های لازم جهت توسعه همکاری های مشترک تدوین شود تا بتوانیم شاهد اقدامات کیفی و عملی با نتایج خوب و تاثیرگذار در استان باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.