استفاده از ظرفیت های فرودگاه پیام و شهرداری برای توسعه اقتصادی کلانشهر کرج
  • آبان ۹, ۱۴۰۲ ساعت: 11:16
  • شناسه : 685962
    2
    تفاهم نامه همکاری و مشارکت با هدف توسعه اقتصادی کرج بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شهرداری این کلانشهر منعقد شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    تفاهم نامه همکاری و مشارکت با هدف توسعه بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شهرداری این کلانشهر منعقد شد.

    با هدف هم‌افزایی بین این منطقه و در خصوص بهره‌برداری از ظرفیت‌های طرفین در رفع معضلات، توسعه پتانسیل‌ها و افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و داد کیانی شهردار کلان روز دوشنبه هشتم آبان منعقد شد.
    ایجاد مراکز نوآوری ، شهرهوشمند، آموزش شهروندان در راستای افزایش سواد دیجیتال، راه‌اندازی پارک علوم پرواز با هدف آشنایی دانش‌آموزان و خانواده‌ها با فناوری‌های هوانوردی در پیام، ایجاد خطوط اتوبوسرانی از مسیرهای اصلی و پرتردد شهر کرج به پیام و بالعکس و اختصاص‌دادن تاکسی در زمان انجام پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سوی شهرداری از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
    همچنین در اولویت قرار گرفتن جانمایی ایستگاه مترو فرودگاه در طرح خط ۴ مترو کرج، معرفی پیام از سوی شهرداری به عنوان عامل صرفه‌جویی سوخت در حوزه تولیدات حمل و نقل برقی به شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، هماهنگی پیام برای اصلاح و بهینه‌سازی مرکز پسماند زباله و همکاری این منطقه برای ایجاد تسهیلات و همکاری با گمرک استان با هدف واردات ماشین‌آلات و دستگاه‌های کارخانه زباله‌سوز و تجهیزات مرتبط با آن در محدوده سه هزار و ۶۰۰ هکتاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام بدون اخذ عوارض گمرکی، از دیگر مفاد تفاهم‌نامه ۲ ساله بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شهرداری کرج است.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر