تصویر
استفاده از فضای ورزشی برای دانشجویان تسهیل شود
23 آبان 1401 - 11:19
شناسه : 367416
2
[b]شورای ورزشی منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و نمایندگان ورزش استان های قزوین و زنجان در واحد کرج برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

[b]شورای منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد و نمایندگان ورزش استان های قزوین و زنجان در واحد کرج برگزار گردید.
/b]
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد در این نشست بیان داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در سه استان البرز، قزوین و زنجان انتظار می رود حوزه ورزش سازمان مرکزی در جدول زمانبندی مسابقات ورزشی به این سه استان نیز توجه ویژه نماید.
وی افزود: برگزاری مسابقات و رویدادهای استانی و درون واحدی نیز جدی گرفته شود و اوقات فراغت دانشجویان با مسابقات ورزشی پر شده و استفاده از فضای ورزشی برای دانشجویان نیز تسهیل گردد.
کلانتری گفت: تمرکز بر روی درآمدزایی از فضای ورزشی موجود و نظارت بر سرانه ورزشی و توجه به مدرسه عالی مهارتی تربیت بدنی از جمله اقداماتی است که در دانشگاه باید به آن توجه نمود.
وی همچنین با اشاره به عملکرد ضعیف منطقه ۹ در امر ورزش بیان داشت: با توجه با انتظارات استانداری و سایر ارگان ها نیاز به همکاری مشترک استانها در امر ورزش می باشد.
دکتر امیر عباس لشگری نیز بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قهرمانی و حرفه ای دارای برند معتبر است و در سطح آموزش عالی نیز زبانزد می باشد ولی در ورزش همگانی مقداری کم کاری شده که در دوره جدید با راه اندازی سامانه غیرحضوری ورزش در دانشگاه، لیگ همگانی آغاز شده و دوره دوم آن نیز رو به اتمام است و خوشبختانه در این دو دوره بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر شرکت داشته اند.
وی افزود: در یکی از بندهای سند تحول و تعالی دانشگاه به توسعه ورزش همگانی اشاره شده است که مکلف هستیم تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰% در ورزش همگانی حضور داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مواردی از قبیل برگزاری لیگ همگانی در سه استان و واحدهای دانشگاهی ، مشارکت استانها در اعزام و میزبانی مسابقات و ایجاد حساب مشترک جهت تامین هزینه های میزبانی مسابقات، برگزاری مسابقات درون واحدی با صرف حداقل هزینه ، صرف سرانه ورزش به فعالیتهای ورزشی دانشجویان، نظارت بر درآمدزایی ورزش و فعالیت مدارس سما در ورزش همگانی به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.