استفاده نکردن از جاروب‌های مکانیزه خطر جانی پاکبانان را افزایش می‌دهد

گفت: نظافت و رفت‌وروب شریان‌های پرخطر باید توسط جاروب‌های مکانیزه انجام شود و استفاده از پاکبانان برای این امر خطر جانی برای آن‌ها همچون سال‌های گذشته به همراه خواهد داشت.

در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز درباره سه دغدغه اصلی و جدی پاکبان زحمت‌کش، اظهار کرد: ساعت کار پاکبانان به صورتی است که لطمات جدی روحی، جسمی و به‌ویژه از لحاظ به بنیان خانواده وارد می‌کند که این مسئله مهم است و مدیریت شهری باید درباره ساعات حضور بررسی بیشتری داشته باشد.

وی درباره فعالیت نکردن جاروهای مکانیزه در بعضی مناطق افزود: نظافت و رفت و روب شریان‌های پرخطر باید توسط جاروب‌های مکانیزه انجام شود و استفاده از پاکبانان برای این امر خطر جانی برای آن‌ها همچون سال‌های گذشته به همراه خواهد داشت.

نایب‌رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت سرانه بیماری پاکبانان برای نوع کار آن‌ها بیشتر از افراد عادی است و در معرض خطر بیماری هستند که در بعضی مناطق واریزی حقوق و بیمه با هم تفاوت دارد و به‌نوعی دستبرد به سبد آن‌ها محسوب می‌شود.

رحیمی گفت: شهرداری باید نسبت به شناسایی، بررسی و رسیدگی به نکات مطرح شده حساس باشد و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات و معضلات اقدام سریع به عمل آورد.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر