تصویر
استقبال از بهار با ایجاد شور و نشاط اجتماعی
11 اسفند 1401 - 12:35
2
معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از هماهنگی‌ها صورت گرفته جهت تقویت سرای محله‌ها، تشکیل شورای اجتماعی محلات و برگزاری جشنواره اقوام کشور خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور سازمان ، اجتماعی و از هماهنگی‌ها صورت گرفته جهت تقویت سرای محله‌ها، تشکیل شورای اجتماعی محلات و برگزاری جشنواره اقوام کشور خبرداد.

کمیل مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی است و نیازهای اجتماعی او در فضاهای جمعی پاسخ داده می‌شود.
بر همین اساس فضاهایی با قابلیت پاسخ گویی به نیازهای فرهنگی و اجتماعی انسان ضروری است.
معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در راستای همکاری متقابل بین دستگاه‌های اجرایی و استفاده بهینه از امکانات در این خصوص گفت: این جلسه با حضور محمدصادق کریمی کیا، معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، موضوعات سرای محله، تشکیل شورای اجتماعی محلات و برگزاری جشنواره اقوام کشور برگزار شد و موارد مربوطه در این جلسه در دستورکار قرار گرفت.
مرادی با اشاره به اهمیت شناخت خرده فرهنگ‌های اقوام غنی ایرانی بیان داشت: با برگزاری جشنواره اقوام کشور، هر قومی این فرصت را می‌یابد که فرهنگ خود را به نمایش بگذارد و قوم خود را به لحاظ مختصات فرهنگی، تاریخی و.
.
.
به شهروندان معرفی کند.
این مقام مسئول ادامه داد: تقویت سرای محله‌ها و تشکیل شورای اجتماعی محلات با محوریت شور و نشاط اجتماعی از اولویت‌های مهم مجموعه است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اجرایی می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.