تصویر
استقبال اهل قلم از کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف در البرز
04 اسفند 1401 - 15:45
1
کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف با اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و با هدف آموزش تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگاه نویسندگی جشنواره یوسف با اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و با هدف آموزش تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

کارگاه یک روزه نویسندگی جشنواره یوسف با اهتمام معاونت ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با هدف آماده سازی نویسندگان البرزی جهت حضور در جشنواره یوسف برگزار شد.
در این کارگاه اصول و قواعد نگارش داستان کوتاه تشریح شد و نویسندگان و استعدادهای ادبی استان البرز در فضایی صمیمانه و مشارکتی، ضمن بهره‌گیری از مطالب آموزشی استاد حاضر، به طرح پرسش و رفع ابهام های ذهنی خود در زمینه نگارش داستان کوتاه پرداختند.
همچنین در این نشست ادبی- در خصوص جشنواره ادبی یوسف (جایزه ادبی یوسف ) توضیحاتی ارائه گردید و از علاقه‌مندان جهت حضور در این جشنواره ادبی و تولید محتوا در حوزه ادبیات دفاع مقدس و پایداری دعوت به عمل آمد.
در این نشست ادبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بر انتقال ارزش‌های آنها از بستر ادبیات، شعر و داستان تاکید شد و جمع حاضر بر تولید محتوا در این زمینه اعلام آمادگی کردند.
این کارگاه نویسندگی از ساعت ۹صبح امروز ۴ اسفندماه در سالن گفت‌وگوی ا آغاز شد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت و «احسان عباسلو» به عنوان استاد در این کارگاه آموزشی ایفای نقش کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.