تصویر
استقبال گردشگران از جشنواره نوروزگاه کاخ مروارید کرج
17 فروردین 1402 - 12:47
2
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از جشنواره نوروزگاه و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی امسال که در محوطه کاخ مروارید مهرشهر برگزار شد از پایان این جشنواره خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث ، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از جشنواره نوروزگاه و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی امسال که در محوطه کاخ مروارید مهرشهر برگزار شد از پایان این جشنواره خبر داد.

یحیی دارایی با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، جشنواره نوروزگاه با برگزاری آیین‌های نوروزی و همچنین دایر بودن نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اقوام به عنوان بهار عبادت تا ۱۳ فروردین برپا بود که روزانه تعداد قابل توجهی گردشگر از آن بازدید کردند.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه گردشگران و شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، افزود: حدود ۶۰ غرفه صنایع دستی، سوغات به همراه سیاه چادر اقوام در این جشنواره برپا بود و هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی به ارائه محصولات صنایع دستی خود پرداختند.
دارایی ادامه داد: از طرفی برنامه‌های متنوع و کاروان شادی نوروزی با اجراهای آیینی اقوام و نوروزی در جشنواره حضور داشتند.
همچنین محوطه فضای سبز کاخ مروارید با دارا بودن دریاچه زیبا و قایق باعث جذب گردشگران بسیاری بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.