تصویر
استقرار ایستگاه سلامت توسط اعضاء جوانان و داوطلبان خانه هلال کیانمهر
09 مهر 1402 - 12:06
3
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات پایش سلامت و توصیه‌های بهداشتی توسط اعضاء جوانان و داطلبان برپا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمات پایش سلامت و توصیه‌های بهداشتی توسط اعضاء جوانان و داطلبان برپا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار داشت: اعضاء جوانان و داوطلبان این شهرستان با استقرار ایستگاه سلامت، نسبت به سنجش سلامت و انجام تست فشارخون، ارائه راهنمایی به همشهریان جهت حضور در دوره‌های آموزشی و ثبت نام در سامانه عضویت و مشارکت در اجرای برنامه‌های – مذهبی در کیانمهر اقدام و خدمات رایگان بهداشتی؛ و ارائه توصیه‌های پیشگیرانه از ابتلا به بیماری‌های شایع همچون فشارخون، دیابت و .
.
.
را ارائه دادند.
گفتنی است: در حاشیه این اقدام خادمین حرم رضوی(ع) پرچم متبرک امام رضا (ع) را برای زیارت بین اعضاء حاضر در ایستگاه آورده و عموم مردم و اعضاء این جمعیت با بوسه بر پرچم متبرک امام رضا(ع) برای خدمت به همنوعان، سر بر آستان رضوی فرود آوردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.