تصویر
استقرار ایستگاه سلامت و فراخوان عضویت در کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد
18 آبان 1402 - 11:51
1
اعضاء جوانان کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد ضمن استقرار ایستگاه سلامت نسبت به فراخوان و ثبت نام اعضاء در کانون دانشجویی هلال احمر اقدام کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعضاء جوانان کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ضمن استقرار ایستگاه سلامت نسبت به فراخوان و ثبت نام اعضاء در کانون دانشجویی هلال احمر اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان نظرآباد با اشاره به اهداف کانونهای دانشجویی و جذب و سازماندهی جوانان گفت: تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در بین دانشجویان با انجام برنامه‌های بشردوستانه و عام المنفعه میسر می‌شود؛ که در این راستا اعضاء کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد با استقرار ایستگاه سلامت در مراسم بزرگداشت هفته تاسیس سازمان جوانان نسبت به ارائه خدمات (تست فشار خون،سنجش اکسیژن خون)و .
.
.
در محوطه دانشگاه با حضور اعضاء کانون دانشجویی اقدام نمودند.
رضا شادان گفت: در این ایستگاه سلامت اقداماتی نظیر پایش سلامت و ثبت نام از علاقمندان به فعالیت در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه و معرفی و تبیین برنامه‌ها و فعالیت های بشردوستانه و به علاقه مندان صورت پذیرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.