تصویر
استقرار دبیرخانه انجمن صادرکنندگان البرز در محل اتاق بازرگانی استان
08 شهریور 1401 - 17:10
2
دبیرخانه انجمن صادرکنندگان البرز در محل اتاق بازرگانی استان استقرار یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیرخانه انجمن صادرکنندگان البرز در محل اتاق بازرگانی استان استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و البرز، به استناد بند(ک) ماده ۵ قانون تشکیل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان ایران و پیرو موافقت اصولی صادره شماره ۱۶۸۴/۱۴/ص مبنی بر تاسیس و ثبت انجمن صادرکنندگان استان البرز همچنین پیرو صورتجلسه مجمع موسسین این انجمن در تاریخ ۲۴ آبان ماه سال گذشته و برگزاری نشست هیات مدیره آن در یکم آذرماه سال ۱۴۰۰، این تشکل بخش خصوصی در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی البرز تاسیس و به ثبت رسید و دبیرخانه آن در محل اتاق مستقر شده است.
انجمن صادرکنندگان استان البرز بر اساس اهداف تعیین شده و فعالیت های اجرایی مدنظر در راستای ساماندهی کلیه امور مربوطه و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن، امکان بهره برداری بیشتر از ظرفیت های سرمایه گذاری و تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی موجود در این عرصه، حمایت از فضای کسب و کار و پاسخگویی به مشکلات فعالان حوزه صادرات استان و دفاع از حقوق و منافع شرعی و قانونی آنها برنامه ریزی و اجرایی می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.