تصویر
استقرار میزخدمت توسط اعضاء خانه‌ هلال مهرشهر
17 دی 1402 - 15:54
0
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج اظهار داشت: میز خدمت مستقر در منطقه مهرشهر کرج نسبت به ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی به مراجعین اقدام نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار داشت: میز خدمت مستقر در منطقه مهر نسبت به ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی به مراجعین اقدام نمود.

بهجت آبادی درخصوص اجرای این طرح گفت: همزمان با ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز "مقاومت" با هدف استمرار راه این سردار بزرگ و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و ارتقاء تعامل بین ، اعضاء خانه هلال مهرشهر جمعیت هلال احمر شهرستان کرج اقدام به برپایی میز خدمت و ارائه خدمات درمانی و حمایتی در پارک هامون منطقه مهرشهر نمود.
وی معرفی وظایف جمعیت هلال احمر و ایجاد شناخت در مردم از مسئولیت های این ارگان جهت ارتقاء خدمات رسانی و تسهیل در حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را از اهداف استقرار میز خدمت عنوان کرد.
گفتنی است: انجام پایش سلامت و تستهای غربالگری فشار خون و قندخون و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی بهمراه استقرار ایستگاه نقاشی برای کودکان و معرفی شخصیت سردار سلیمانی به کودکان توسط اعضاء خانه هلال مهرشهر در پارک هامون این شهر انجام شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.