تصویر
استقرار میزخدمت توسط جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در مصلی نماز جمعه
30 دی 1402 - 15:38
2
ارائه خدمات پایش سلامت، غربالگری و پاسخگویی مردمی‌توسط "میز خدمت" هلال احمر شهرستان کرج در مصلی نماز جمعه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

ارائه خدمات پایش سلامت، غربالگری و پاسخگویی مردمی‌توسط "میز خدمت" هلال احمر شهرستان در مصلی نماز جمعه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با حضور در میز خدمت مصلی نمازجمعه نسبت به ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی به مراجعین اقدام کرد.
‌بهجت آبادی در خصوص اجرای این طرح جهادی گفت: همزمان با ایام ماه رجب با هدف ایجاد تعامل بین و انجام خدمات حمایتی، جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با استقرار میز خدمت، نسبت به ارائه خدمات مشاوره حمایتی، مددکاری و انجام تست های غربالگری در محل مصلی نمازجمعه اقدام نمود.
وی معرفی وظایف و خدمات حمایتی و ایجاد شناخت در مردم جهت ارتقاء خدمات رسانی و تسهیل در حل مشکلات را از اهداف استقرار میز خدمت عنوان کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.