تصویر
استقلال فرهنگی جامعه مستلزم نگاه ویژه مسئولین به ریشه کنی بی سوادی است
26 دی 1402 - 15:44
2
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان خبر داد.

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: یکی از اهداف تاسیس نهضت سوادآموزی توسط امام راحل (ره)، ایجاد استقلال در جامعه است و از دیدگاه امام خمینی (ره) نیاز به سواد جز بالاترین نیازهاست.
وی افزود: در سال جاری حجم ۶۵۰۰ نفری از سوی سازمان نهضت سوادآموزی به استان البرز اختصاص یافته است و تحقق آن را با توجه به کمبود نیروی انسانی آموزش دهنده در استان بسیار سخت و دشوار کرده است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اشاره به تلاش ها و زحمات آموزش دهندگان در این عرصه، تصریح کرد: آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی برای شناسایی، جذب و آموزش افراد محروم از سواد به صورت جهادی و حضوری و گفتمان چهره به چهره تلاش بی وقفه می نمایند که شایسته است مسئولین شهرستان به پاس زحمات این عزیزان از آن ها به عمل آورند.
وی شناسایی و جذب افراد بازمانده از تحصیل را هم پس از همه گیری کرونا از مهمترین اولویت های سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد و اظهار داشت: در سال جاری بازه سنی ثبت نام افراد محروم از سواد ۱۰ تا ۶۰ سال قرار داده شده است و از سوی دیگر با هماهنگی با معاونت ابتدایی، اسامی افراد بازمانده از تحصیل در اختیار ادارات سوادآموزی برای شناسایی و جذب قرار گرفته شده است.
عسگرپور با بیان اینکه در سال جاری حجم اختصاصی به شهرستان ساوجبلاغ ۹۴۰ نفر است، گفت: تحقق حجم ابلاغی در شهرستان ساوجبلاغ، مستلزم استفاده از ظرفیت های مردمی و نیروی های جهادی، همکاران فرهنگی و .
.
.
است .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.