تصویر
استقلال چوب بدرفتاری با یامگا را می‌خورد/ پیامِ کادر فنی به حسینی شأن استقلال را پایین آورد
07 مهر 1403 - 8:33
شناسه : 1285303
0

منبع: آنا زمان مطالعه: ۳ دقیقه پیشکسوت تیم استقلال گفت: جواد نکونام حتی اگر تیمش ۶ گل هم می‌خورد باید در نشست خبری حاضر می‌شد و درباره شکست صحبت می‌کرد. حسن روشن در خصوص دیدار پیش روی استقلال با السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: با این وضعیت که استقلال آشفته […]

منبع: آنا زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: جواد نکونام حتی اگر تیمش ۶ گل هم می‌خورد باید در نشست خبری حاضر می‌شد و درباره شکست صحبت می‌کرد.

حسن روشن در خصوص دیدار پیش روی استقلال با السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: با این وضعیت که استقلال آشفته است خیلی سخت است بخواهیم درباره بازی با السد صحبت کنیم. چیزی نیست که بخواهیم روی آن حساب باز کنیم. استقلال محکوم به برد است، چون دربی را باخته و باید از فشار این شکست خارج شود. فکر می‌کنم نتیجه خوبی بگیرد، چون برای اعاده حیثیت بازی می‌کند. امیدوارم کادرفنی بتواند از لحاظ روحی روانی انگیزشی تیم را آماده بازی با السد کند. البته بازی خیلی سخت است و برای بردن السد در قطر باید غیرت کرد و مردانه جنگید.

وی در مورد استعفای نکونام و مخالفت هیئت مدیره باشگاه گفت: اینکه هلدینگ خلیج فارس آمد و مشکل مالی وجود ندارد، دلیلی بر قهرمانی قطعی تیم نیست. استقلال در زمین برنامه خاصی ندارد، در نتیجه بدهکار و طلبکار می‌شود. استقلال چوب بد رفتاری با یامگا را می‌خورد. بازیکن زحمت‌کشی که خانواده دار بود، تربیت و ادب قابل تعریفی داشت، بعد این بازیکن را مصدوم کردید، نیم فصل بیرون نشست و بعد از آنکه تأییدیه ایفمارک را گرفت حاضر نشدند با او جلسه بگذارند تا تنها راه بازی کردن او را در جدایی ببیند. بالاخره مدیریت و کادرفنی باید یک جاهایی تاوان هم بدهد. استعفای نکونام هم دردی را درمان نکرد و یک درد به درهای قبلی اضافه کرد. باید منتظر بمانیم تا بازی با السد تمام شود، نتیجه آن بازی تصمیم هلدینگ در مورد نکونام را به همراه دارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه عملکرد فرشید سمیعی را به عنوان مدیرعامل چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: علاوه بر آنکه باشگاه کمیته فنی ندارد، مدیریت هم باید مردم را از عملکرد خود آگاه کند. قبل از انقلاب تاج بود و بعد از انقلاب استقلال جوان را داشتیم که مردم را از وقایع باشگاه آگاه می‌کرد. مدیرعامل موظف است که را به اطلاع هواداران برساند ولی چنین اتفاقی را سمیعی، خطیر و. رقم نزدند. طرفدار استقلال به خاطر باخت دربی سکته کرد و فوت شد، آیا بازیکنان و کادر فنی این موضوع را می دانند؟ سمیعی باید طرفداران را در جریان مسائل باشگاه قرار دهد. مدت قرارداد نکونام را بگوید، نتیجه جلسه با وی چه شد؟ اینکه کلی گویی می‌کنند و فقط می‌گویند با استعفا مخالفت شده که جواب هوادار نیست. بعد از مدتی نکونام را بردارند و سرمربی جدید بیاورند. او هم قطعاً قول قهرمانی نمی‌دهد، چون تیم را نبسته است. بعد از آن هم مصیبت‌های تکراری را می‌بینیم.

وی در خصوص اینکه جواد نکونام بعد از شکست دربی به نشست خبری نرفت و از هواداران عذرخواهی نکرد، گفت: یکی از ایرادهای بزرگ او همین کارش بوده، حتی اگر ۶ گل هم می‌خورد باید در نشست خبری حاضر می‌شد و درباره شکست صحبت می‌کرد. نرفتن به نشست خبری باعث کوچک شدن باشگاه و هوادارانش می‌شود. معذرت هم از کسی نخواست مهم نیست ولی دلایل شکست تیمش را بگوید. طرفداران را در جریان مشکلات تیمش قرار دهد، بعد هم امیدواری بدهد تا در بازی بعدی جبران شود. بُعد فنی تیم را سرمربی شرح دهد، بُعد اداری را مدیرعامل توضیح دهد. عیناً همین مشکلات را فصل قبل دیدیم. خطیر بازیکن می‌آورد نکونام نمی‌خواست، نکونام بازیکن می‌آورد خطیر امضا نمی‌کرد. این ادعاهای هر دو طرف بود. اگر کمیته فنی داشتند، حرف دو طرف را می‌شنید با توجه به نیاز تیم تصمیم می‌گرفت. با خودکامگی که کار پیش نمی‌رود. باشگاه کار تیمی را می‌طلبد و تمامی اعضا در حیطه وظایف خود کار می‌کنند. یکدندگی و لجاجت بر نمی‌دارد.

روشن درباره اینکه فیلمی منتشر شده که در زمان پنالتی برای پرسپولیس، جواد نکونام به بهزاد غلامپور می‌گوید سمت سید حسین حسینی برود و بگوید خود را زمین بیندازد گفت: این حرف‌ها گفتنی نیست و نباید به دنبال سببی باشیم تا خود را تبرئه کنیم. شاید به لحاظ تجربی بازیکن چنین تصمیمی بگیرد که مرسوم است ولی اینکه از بیرون و روی نیمکت چنین موضوعی انتقال داده شود اصلاً کار درستی نیست بلکه کاری غلط و غیرورزشی است. سال به سال شأن استقلال بیشتر از دست می‌رود. گل می‌زنیم خوشحالی عجیب می‌کنند، گل می‌خورند دمغ می‌شوند. بازی است و برد و باخت دارد. استقلال که تیم محلی نیست، خوشحالی و غم باید معقول باشد. تیم بزرگ استقلال را کوچک نکنید، متأسفانه مدیریت فنی و اداری استقلال غلط است و باید اصلاح شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.