تصویر
استمرار اجرای طرح ملی “یاس” در جمعیت هلال احمر استان البرز
12 شهریور 1402 - 10:55
2
دوره کمک های اولیه ویژه (یاران آسیب ستیز) در قالب طرح ملی "یاس" توسط جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دوره کمک های اولیه ویژه (یاران آسیب ستیز) در قالب طرح ملی "یاس" توسط جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شد.

سید حسین بهنامیان در خصوص این دوره که با حضور دختران طرح ملی یاس با مشارکت حوزه معاونت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نظرآباد و واحد جوانان و آموزش جمعیت هلال احمر نظرآباد برگزار شد ، گفت: شرکت کنندگان ضمن آشنایی با اصول کمک های اولیه و مفاهیم امدادی مهارت و دانش خود را در مقابله با سوانح و بلایا و خودامدادی و دگرامدادی و ارتقاء توانمندی جهت کاهش اثرات و آسیب های و فردی ناشی از سوانح را فرا گرفتند.
وی، افزود: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی در سطح استان البرز اجرا می‌شود.
بهنامیان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح یاس (یاران آسیب ستیز) را با اولویت مناطق کم بر خوردار و پر خطر از نظر سوانح طبیعی و آسیب های اجتماعی به ویژه حاشیه نشینی طراحی کرده که در آن نیروی انسانی و عملیاتی، مدجویان کمیته امداد هستند.
معاون امور جوانان هلال احمر استان البرز افزود: در این طرح مشترک دختران و بانوان رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط هلال احمر از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند می‌شوند که از ظرفیت آنان در خانه‌های هلال استفاده می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.